Ja, Cecylia Blamowska jako dyrektor placówki opiekuńczo- wychowawczej „Dom św. Wincentego” prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia św. Wincentego a Paulo w Kartuzach niniejszym cofam upoważnienie dla firmy PRYMUS EDUKACJA i jednocześnie nie wyrażam zgody na dalsze prowadzenie działań i rozmów mających na celu pozyskiwanie funduszy od wszelkich firm i przedsiębiorców w celu nieodpłatnego doposażenia naszej placówki.
Upoważnienie, które zostało udzielone cofam z dniem 02.07.2024 r. Od tego momentu firma PRYMUS EDUKACJA, jej reprezentanci oraz pracownicy nie są upoważnieni do reprezentowania placówki „Dom św. Wincentego” w żadnych działaniach związanych z pozyskiwaniem funduszy.
Proszę o niezwłoczne zaprzestanie wszelkich działań prowadzonych w oparciu o wcześniejsze upoważnienie oraz zwrot pozyskanych funduszy wszystkim darczyńcom.
DYREKTOR
S. mgr Cecylia Blamowska
Na podstawie
art. 8 Dekretu ogólnego w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w Kościele katolickim wydanego przez Konferencję Episkopatu Polski, w dniu 13 marca 2018 r., podczas 378. Zebrania Plenarnego w Warszawie, na podstawie kan. 455 Kodeksu Prawa Kanonicznego, w związku z art. 18 Statutu KEP, po uzyskaniu specjalnego zezwolenia Stolicy Apostolskiej z dnia 3 czerwca 2017 r., dalej jako: Dekret
oraz
art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej jako: RODO
informuje się, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
DOM ŚW. WINCENTEGO prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia św. Wincentego a Paulo z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 4/1, 83-300 Kartuzy.
DOM ŚW. LUDWIKI prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia św. Wincentego a Paulo z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 4/2, 83-300 Kartuzy.
NAJO CHECZ prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia św. Wincentego a Paulo z siedzibą przy ul. Gdańskiej 12/1, 83-300 Kartuzy.
DOM BŁ. S. MARTY WIECKIEJ prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia św. Wincentego a Paulo z siedziba przy ul. Gdańskiej 12/2, 83-300 Kartuzy.
Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod adresem e-mail: auditor@auditorsecurity.pl
a) Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221 § 1) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO i art. 7 ust. 1 pkt 2 Dekret), natomiast pozostałe dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO i art. 7 ust. 1 pkt 1 Dekret), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
b) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO i art. 7 ust. 1 pkt 6 Dekret),
c) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych (jednak nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy) na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO art. 7 ust. 1 pkt 1 Dekret), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tzw. "dane wrażliwe") konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane.
a) w zakresie wskazanym w pkt. 3a Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,
b) w zakresie wskazanym w pkt. 3b Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane,
c) w zakresie wskazanym w pkt. 3c Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty wyrażenia zgody.
Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt 1.
Dane osobowe nie będą wysyłane do poza granice Rzeczpospolitej Polskiej.
Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
W przypadku uznania, że Pani/Pana lub podopiecznego są przetwarzane niezgodnie z prawem przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, czyli odpowiednio do zakresu sprawy do Kościelnego Inspektora Ochrony Danych lub Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Ja niżej podpisany(a) zapoznałem(am) się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w placówce opiekuńczo-wychowawczej prowadzonej przez Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia Św. Wincentego a'Paulo, zrozumiałem(am) ją i w pełni ją akceptuję
………………………………. ……..………………………………………
Miejscowość, data Czytelny podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie
|
||
|
||
|
* Wypełnić o ile kandydat załączył w dokumentacji rekrutacyjnej dane osobowe w zakresie szerszym niż wskazanym w przepisach Kodeksu pracy (art. 221 § 1) np. adres zamieszkania, zdjęcie kandydata, itp.
** Wypełnić o ile kandydat załączył w dokumentacji rekrutacyjnej z własnej inicjatywy tzw. „dane wrażliwe" (pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne, przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne lub biometryczne, dane dotyczące stanu zdrowia lub orientacji seksualnej).
*** Wypełnić o ile kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w następnych procesach rekrutacyjnych